номер телефону: пароль:
+38 066 497-26-45

Корисні поради

 

  • Розсилати повідомлення краще на початку тижня, (якщо отримувачі Ваших повідомлень можуть  бути пов'язані з Вашим бізнесом ) таким чином, на протязі робочого тижня у них буде більше часу на те, щоб відгукнутися на Вашу пропозицію, а у Вас більше шансів на отримання позитивного результату. Але, якщо Ваш бізнес має розважальний характер, або пов'язаний з відпочинком, тоді розсилати  повідомлення можна і напередодні вихідних, коли люди готуються задовольнити свої потреби у відпочинку. А якщо, ви хочете поздоровити своїх рідних, близьких, чи коханих людей з будь-яким святом, чи просто бажаєте поспілкуватися, то робіть це коли завгодно і досхочу.                
  • Для зручності Ви можете поставити собі нагадування про якусь подію: наприклад Вам треба когось  поздоровити з днем народження, чи нагадати комусь про будь-що. Або напряму, без нагадувань  привітати одну людину чи групу людей. Це буде досить не важко зробити, якщо Ви зайдете на сторінку( розсилка ) - на верхній смузі меню. У полі час розсилки виставите дату та час коли Ви хотіли би отримати нагадування, чи привітати когось особисто, а у поле для тексту вставити зміст нагадування, або привітання, потім заповнити всі інші поля і після натискання клавіші відправити, система зафіксує і залишить ваше повідомлення в стані очікування до моменту який ви там вказали.
  • Зверніть будьласка Вашу увагу на повідомлення на червоному фоні, яке знаходиться у меню (розсилка),  стосовно модерації при надсиланні на абонентів всіх операторів мобільного зв'зку України. Модерацію треба  проходити за день до того, як Ви збираэтеся робити розсилку абонентам цих операторів. Ви повинні повідомити нам за номером телефону, який вказаний у розділі контакти своє Альфаім'я, яке Ви будете указувати при розсиланні - Альфаім'я це, або ваш номер телефону, або те слово яке буде стояти замість номеру  відправника. Ми повідомлюємо Ваше Альфаім'я оператору і він допускає до розсилань ваші повідомлення, в іншому випадку оператори, які вимагають модерації не пропустять Ваші повідомлення до своїх абонентів. 


  • Якщо у Вас виникають інші запитання стосовно СМС розсилок, Ви завжди можете надіслати їх на електронну адресу, яка вказана у розділі контакти і ми будемо намагатися відповісти на Ваші запитання безпосередньо на сторінках сайту і Ви завжди зможете прочитати цю корисну,  для Вас інформацію. Або поставте запитання за телефонувавши до нас.